سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

جشن مردمی صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی

مردم شهرکرد در پی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۸ شادی کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ جمعی از مردم شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری شب گذشته و در پی صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پیروزی در برابر تیم ازبکستان، اقدام به برپایی جشن و شادی کردند.

تعدادی از خودروهای عبوری با نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران و بوق ممتد در خیابان‌ها و بویژه بلوار آیت الله کاشانی (ره) شهرکرد، این پیروزی فوتبالی را تبریک گفتند.

گفتنی است: تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری ۲ بر صفر شب گذشته ۲۲ خرداد ۹۶ مقابل تیم ازبکستان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه راه یافت و برای پنجمین بار پس از جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین، ۱۹۹۸ فرانسه، ۲۰۰۶ آلمان و ۲۰۱۴ برزیل، جواز حضور در این جام را به دست آورد.

این دیدار در فاصله دو هفته به پایان مرحله مقدماتی جام جهانی، با یک دقیقه سکوت به احترام شهدای حادثه تروریستی تهران و در حضور حدود ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.

تیم ملی فوتبال ایران با کسب این پیروزی خانگی، ۲۰ امتیازی شد و به عنوان نخستین تیم آسیایی و دومین تیم جهان، مسافر جام جهانی گردید.

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸، بیست و یکمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۴ ژوئن تا ۱۵ ژوئیه سال ۲۰۱۸ میلادی به مدت حدود یک ماه در کشور روسیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.