سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

نشست هماهنگی مسابقات مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا در همدان

نشست هماهنگی مسابقات مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا در همدان برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم اظهار داشت: برگزاری این مسابقات فرصتی مناسب برای همدان است و باید از این فرصت نهایت استفاده را برد.
 
وی ادامه داد: در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات باید به صورت مستمر بازدیدهایی از اماکن مرتبط به عمل آید که اگر نواقص و یا مشکلی بود با همفکری رفع شوند.
 
رسول منعم تصریح کرد: یکی از مزایای میزبانی این مسابقات آشنایی تیم ها و اعضای شرکت کننده در این رقابت ها با فرهنگ دیرینه همدان است و از دستگاه های مرتبط می خواهیم تا در مطلوب برگزار شدن این رقابتها به ما کمک کنند.
 
رئیس هیئت فوتبال استان نیز در این نشست افزود: همدان در سال های گذشته تجربه میزبانی این رقابت ها را در کارنامه خود داشته و تجربیات خوبی برای برگزاری مطلوب این رقابت ها داریم و سعی می کنیم تا این رقابت ها را به نحو احسن برگزار نماییم.
 
وی اظهار کرد: مرحله مقدماتی رقابت های فوتبال نوجوانان آسیا در گروه ایران با حضور 5 تیم و 150 ورزشکار و مربی به میزبانی شهر همدان برگزار خواهد شد.
 
عباس صوفی اضافه کرد: طبق اعلام AFC این رقابت ها 25 شهریورماه لغایت دهم مهرماه در مجوعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج برگزار می شود.
 
وی افزود:همه هزینه های برگزاری این رقابت ها بر عهده کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود و ما مجری برگزاری مسابقات هستیم.
 
رئیس هیئت فوتبال استان خاطرنشان کرد: همدان پیش از این ۲ دوره تجربه برگزاری فستیوال فوتبال زیر ۱۴ ساله های آسیا و همچنین تورنمنت های بین المللی را داشته است و ظرفیت بسیار مطلوبی برای انجام رقابت های مهم آسیایی داریم.
 
گفتنی است تیم‌ ‌ملی ایران در گروه C مسابقات مقدماتی نوجوانان آسیا با تیم‌های قرقیزستان، افغانستان، لبنان و بوتان همگروه است.
 
این رقابت‌ها از تاریخ ۲۵ شهریور آغاز می‌شود و تیم‌ ‌ملی ایران روز ۲۷ شهریور و در نخستین بازی به مصاف لبنان می‌رود.
 
انتهای پیام/ د 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.