سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

امضای 57 فقره قرارداد سرمایه گذاری در شهرک صنعتی اهر

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهرک صنعتی اهر 74 هکتار زمین صنعتی دارد، گفت: تا کنون در این شهرک 57 فقره قرارداد بین این شرکت و سرمایه گذاران منعقد شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ نیرومند اسکویی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در نشستی با نماینده اهر و هریس در خانه ملت گفت:‌ 2 شهرک و یک ناحیه صنعتی در این حوزه انتخابیه وجود دارد که خوشبختانه زیرساخت های آن ها نیز تامین شده است.
 
وی ادامه داد: ‌شهرک صنعتی بیلوردی که 123 فقره قرارداد واگذاری در آن منعقد شده نیز دارای 134 هکتار اراضی در اختیار بوده که کل آن عملیاتی شده و 103 هکتار زمین صنعتی ایجاد شده است.
 
نیرومند اسکویی اعلام کرد: ناحیه صنعتی زرنق نیز با هشت هکتار وسعت زمینه ای برای انعقاد 18 قرارداد سرمایه گذاری شده است.
 
نماینده مردم اهر و هریس نیز در این نشست با بیان اینکه در دوران نمایندگی خدمتگذار صنعتگران خواهم بود، افزود: ‌اشتغال مهمترین موضوع مراجعه مردمی بوده و تمام تلاش خود را برای اشتغال جوانان منطقه خواهم کرد.
 
بیت الله عبداللهی افزود: فعال کردن ظرفیت های معدنی و صنعتی اهر و هریس راهی است که می تواند در حل معضل اشتغال و توسعه اقتصادی این حوزه انتخابیه کمک رسان باشد.
 
وی ادامه داد: خوشبختانه زیرساخت های صنعتی خوبی توسط شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی در اهر و هریس به وجود آمده و از این لحاظ مشکلی وجود ندارد، ولی باید نسبت به حل مشکلات بیمه ای و بانکی واحدهای مستقر در آن ها اقدامات جدی به عمل آورد.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.