سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته امداد خرمشهر کالای اهدایی خیران را به ایتام تحویل داد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر از تحویل ۲۰۰ سبد کالا اهدایی خیران و نیکوکاران به مناسبت ماه رمضان به ایتام خرمشهری تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛سید مشکور موسوی گفت: از ابتدای ماه رمضان تا کنون، ۲۰۰ سبد کالا از خیران دریافت و میان  ایتام تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی خرمشهر توزیع شد.
 
وی با بیان اینکه سبد کالا حاوی مواد غذایی فاقد گوشت های قرمز و سفید است، آمادگی کمیته امداد خرمشهر برای دریافت و توریع نذورات پروتئنی خیران اعم از گوشت سفید و قرمز را نیز اعلام کرد.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر همچنین از اطعام نیازمندان در این ماه خبر داد و اظهار کرد: دو سفره افطار در دو نوبت برای نیازمندان برپا و ۹۰۰ پرس غذا که توسط نیکوکاران اهدا شده بود، میان نیازمند توزیع شد.
 
وی در ادامه از استقرار پنج پایگاه کمیته امداد برای جمع آوری کمک های خیران در شب های قدر خبر داد و گفت: قرار است پنچ پایگاه در پنج مسجد فعال شهر در سه شب قدر برای جمع آوری کمک های مردمی اعم از سبد های کالا، اطعام و حتی ثبت نام طرح حامی یابی مستقر شوند.
 
موسوی با بیان اینکه کمیته امداد تا پایان ماه رمضان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی افراد خیر است، تاکید کرد: تمام کمک های دریافت شده نیکوکاران در ماه رمضان تا پایان این مبارک تحویل نیازمندان و ایتام می شود.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر در ادامه از اجرای برنامه «مفتاح الجنه» در این ماه خبر داد و اظهار کرد: در ماه رمضان  برنامه ای تحت عنوان «مفتاح الجنه» که در قالب آن مسئولان از مددجویان بازدید و با مشکلات آنها آشنا می شوند، اجرا می شود تا مسئولان در حد توان در صدد رفع این مشکلات برآیند.
 
انتهای پیام/د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.