سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

گره ترافیکی بلای جان بیماران بیمارستان های یاسوج

وجود ترافیک در مسیر بیمارستان های امام سجاد(ع) و شهید بهشتی شهر یاسوج مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛مدیرروابط عمومی اورژانس ۱۱۵ استان با بیان اینکه جاده دسترسی بیمارستان امام سجاد(ع) به معظلی بزرگ برای مراجعه کنندگان تبدیل شده است گفت: مردمی که برای تفریح به پارک ساحلی مراجعه و خودروهای خود را در این مسیرپارک می‌کنند موجب سختی عبور و مرور دیگر خودرو‌ها به ویژه برای آمبولانس های بیمارستان امام سجاد(ع) می‌شوند. 

محمدرضا قنبری با بیان اینکه این ترافیک در برخی موارد موجب تاخیر ۲۰ دقیقه‌ای آمبولانس‌ها در این مسیر می شود افزود: بخش‌های بیماران قلبی، زنان، زایمان و همچنین اطفال شهر یاسوج در این بیمارستان قرار دارد و بیشتر مراجعان هم بیمارانی هستند که نیاز فوری به درمان دارند. 

قنبری به مسیر بیمارستان شهید بهشتی یاسوج هم اشاره کرد و گفت: خیابان دسترسی به این بیمارستان نیز با وجود چند ایستگاه تاکسی و نبود پارکینگ برای کلنیک‌های این خیابان مشکلاتی را در زمینه عبور و مرور آمبولانس ایجاد کرده است. 

وی به برگزاری جلسات مختلف در خصوص این دو مسیر اشاره کرد و افزود: در این جلسات ساخت پل جدید و ساخت جاده اضطراری در کنار هتل آزادی به سمت بیمارستان امام سجاد(ع) مصوب شد که هنوز این کار انجام نشده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هم گفت: در شورای ترافیک نیز ساخت جاده اظطراری برای بیمارستان امام سجاد(ع)یاسوج تصویب شد، که متاسفانه هنوز اجرا نشده است و ما همچنان پیگیر هستیم.

اسماعیل خوشوقت افزود: پلیس هر شب با هدف تسهیل عبور و مرور پارک خودرو در یک طرف از این مسیر را ممنوع کرده اما این طرح نیز بارترافیکی را کاهش نداده است.

خوشوقت با اشاره به ترافیک سنگین خیابان منتظری مسیر دسترسی به بیمارستان شهید بهشتی ادامه داد: هر گونه اقدام در حوزه مهندسی ترافیک در شهربه عهده ی شهرداری است و شهرداری یاسوج قرار است پس از مطالعه طرح سه راهی بیمارستان تا سه راهی هلال احمر را یک طرفه اعلام کند. 

معاون عمرانی شهرداری یاسوج هم با بیان اینکه مسیر جدیدی که قرار بود از هتل آزادی برای بیمارستان امام سجاد(ع) احداث شود به دلیل نبود ایمنی و گاردریل متوقف شده است گفت: ساخت پل چهارم بشار نیز به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

امین پناهی افزود:زیرساخت و آسفالت این جاده توسط شهرداری انجام می‌شود و اداره راه و شهرسازی و علوم پزشکی استان نیز ایمنی و گاردریل این جاده را باید تامین کنند.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.