سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر آموزش و پرورش: معلم های ورزش، تخصصی می شوند/ 115 میلیارد هزینه ورزش می کنیم

فخرالدین آشتیانی ضمن تاکید به اهمیت ورزش در جامعه از به کارگیری نیروهای متخصص در کلاس های ورزش مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فخر الدین آشتیانی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز در سومین نشست ستاد عالی تشکیلاتی مدیریت استعداد ورزشی دانش آموزان کشور گفت: ورزش علاوه بر نشاط نقش بسزایی در سلامت جامعه دارد و این موضوع در برنامه های آموزشی نیز لحاظ خواهد شد.
 
وی افزود: اصلی ترین محور ما در ورزش مدارس تغییر و تحول است که بخش اعظمی از آن به اجرا در آمده و این روند در طول مسیر نیز ادامه خواهد یافت.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برگزاری المپیاد و فستیوال های ورزشی عاملی انگیزشی برای دانش آموزان است و می تواند در رویکرد به ورزش کمک شایانی کند، استفاده از نیروهای متخصص تربیت بدنی در کلاس های ورزش نیز از جمله مواردی است که تاثیر گذار خواهد بود و دانش آموزان را به سمت پیشرفت ورزشی و در نهایت هدف اصلی ما یعنی سلامت جامعه نزدیک  می کند.

وی گفت: امکانات ورزشی از ملزومات اهداف فوق می باشد که در دستور کار ما قرار دارد و افزایش فضای ورزشی است که می تواند ضمانت اجرایی برای این برنامه ها را تامین کند.
 
فخر الدین آشتیانی در پایان عنوان کرد: اعتبار ما در سال جاری 115 میلیارد تومان است و با توجه به اولویت نیازهای تربیت بدنی و ورزش دانش آموزی در بخش فضا سازی و استخدام نیروهای مجرب لحاظ خواهد شد.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.