سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

تبریک رئیس فراکسیون ورزش مجلس درپی صعود پرافتخار تیم ملی فوتبال به جام جهانی

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، صعود پرافتخار تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، صعود پرافتخار تیم ملی فوتبال کشورمان به مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را تبریک گفت.

متن پیام كامل محمدرضا تابش نماينده مردم اردكان  به این شرح است:

به نام خدا 
صعود افتخار آميز تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای پنجمین بار و دومین حضور متوالی را به مردم عزیز کشورم و عموم علاقه مندان به ورزش تبریک عرض می نمایم.

بی شک این موفقیت بزرگ در سایه تلاش و برنامه ریزی بی وقفه مربیان، بازیکنان و دست اندرکاران ورزش کشور و حمایت بی دریغ مردم به دست آمد و بار دیگر نشان داد که همدلی و هم افزایی ملی می تواند در همه عرصه ها، ما را به قله های پیروزی و پیشرفت رهنمون سازد.

اين حضور موفق وقتى مي تواند كام مردم پرافتخار ایران را شيرين تر سازد كه با كسب نتايج درخور شان تاريخى اين ملت شريف در مسابقات جام جهانی توام گردد و اين مهم می طلبد تا از هم اكنون توسط دست اندر كاران امر، برنامه ریزی و اهتمام لازم براى حضور مقتدرانه در جام جهانى انجام گیرد.

 پر واضح است در اين راه نمايندگان ارجمند مجلس شوراى اسلامى و فراكسيون ورزش از هيچ كوششى فروگذار نخواهند كرد.

سربلند و سرفراز باد ایران اسلامی.

محمدرضا تابش 
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی 

انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.