سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

راه آهن یزد كسب مقام برتر در پنجمين كنفرانس بين المللی مهندسی

راه آهن يزد با ارائه بيشترين مقالات پذيرفته شده مقام برتر را در پنجمين کنفرانس بين المللی پيشرفت های اخير در مهندسی راه آهن كسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ در پنجمين کنفرانس بين المللی پيشرفت های اخير در مهندسی راه آهن كه با حضور وزير راه و شهرسازی، مديرعامل محترم راه اهن ج.ا.ا ، معاونين و مديران ستادی در محل دانشگاه علم و صنعت برگزار شد اداره كل راه آهن يزد با ارائه بيشترين مقالات پذيرفته شده مقام برتر رابه خود اختصاص داد.

 اين اداره کل با حضورچهار  نفر از کارکنان و ارائه چهار مقاله  بصورت شفاهی و پوستر بيشترين تعداد مقالات پذيرفته شده را در بين تمامي ادارات کل راه آهن کشور به خود اختصاص داد.

 افزودنی است، سيد مصطفی داودی طی برگزاری مراسمی با اهداء و لوح تقدير از نويسندگان و ارائه دهندگان مقالات قدردانی به عمل آورده و تصريح كرد، حضور در همايش ها و کنفرانس های تخصصی راه آهن زمينه ارتقای سطح علمی و عملی راه اهن کشور را در تمام زمينه ها ايجاد كرده و موجبات رشد و توسعه صنعت حمل و نقل ريلي کشور را فراهم خواهد نمود.

 اسامی پذرفته شدگان وعناوين مقالات به شرح ذيل است.

عليرضا خدايی ، پايش سلامت سرمحورهای ماشين های ريلی با استفاده از تکنيک ترموگرافی
حميد رضا پايدار ، تحليل تقاضا و مطالعات امکانسنجی راه اندازي قطارهای حومه ای در استان يزد 
سعيد طالبی، بررسی و شناسايی عوامل موثر بر تاخيرات قطارهاي مسافری و ارائه راهکارهايي جهت کاهش تاخيرات مطالعه موردی: اداره کل راه اهن يزد
يوسف رحيم زاده، بررسی امکان پذيری ارتقای خطوط عادی به خطوط پر سرعت از ديدگاه اصلاح هندسه مسير مطالعه موردی: 
انتهای پیام/ ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.