سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

مجموعه مبلمان شهری اصفهان به زودی افتتاح می‌شود

شهردار منطقه پنج شهر اصفهان گفت: دو طرح خاص دیگر نیز در چند هفته آینده به افتتاح می‌رسد که مجموعه مبلمان شهری در چهارباغ بالا و تصفیه پساب سپاهان شهر از جمله آن‌ها است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا فرهنگ دیشب در مراسم بهره‌برداری از طرح تعریض پل فلزی اظهار داشت: در هفته‌های گذشته نیز در منطقه پنج شهرداری اصفهان افتتاح طرح‌هایی همچون پارکینگ طبقاتی محتشم کاشانی، مجتمع تجاری-اداری شهید قاسمی و خیابان یازدهم محرم انجام شد.

وی در ادامه افزود: ادامه بهسازی محور کلیسا در فاز اول، گذر سنگ‌تراش‌ها و تقاطع‌های هم‌سطح در دو محور خیابان توحید و حکیم نظامی در حال اجرا است.

شهردار منطقه پنج شهرداری اصفهان اذعان داشت: محور ترافیکی حاصل از تعریض پل فلزی، قبل از عید در اختیار شهروندان قرار گرفت اما زیباسازی و نورپردازی آن تا این زمان طول کشید.

فرهنگ همچنین تصریح کرد: دو پروژه خاص دیگر نیز در چند هفته آینده به افتتاح می‌رسد که مجموعه مبلمان شهری در چهارباغ بالا و تصفیه پساب سپاهان شهر از جمله آن‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: از پساب تصفیه‌شده سپاهان شهر در ایجاد فضای سبز جنوب این شهرک استفاده خواهد شد تا منطقه جنوب اصفهان از فضای سبز بیشتری بهره‌مند شود.

به گفته شهردار منطقه پنج اصفهان، در سال جاری پروژه‌های دیگری نیز در اولویت قرار دارد که پروژه ادامه خیابان توحید تا شهدای صفه به طول 2 هزار و 750 متر و پروژه گل نرگس از جمله مهم‌ترین آن‌ها است.

 
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.