سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسیما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تمهیدات سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برای برپایی شب های قدر

مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آمادگی جوانان برای برگزاری مراسم شب‌های قدر خبر داد.

مسعود آسیما مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگارحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تمهیدات سازمان جوانان جمعیت هلال احمر به منظور برگزاری هر چه باشکوه لیالی قدر اظهار داشت: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مفتخر است، در راستای برپایی هرچه باشکوه مراسم شب‌های قدر اقداماتی را به جهت ترغیب جوانان در گرایش به مسایل دینی انجام دهد.
 
وی در ادامه افزود: غبارروبی و آماده سازی صحن مساجد از اقداماتی است که سازمان در راستای مهیا شدن مکان عبادت انجام می دهد. برگزاری ختم دسته جمعی قرآن کریم توسط اعضای جوانان از دیگر برنامه های سازمان است. 
 
آسیما بیان کرد: جوانان جمعیت در تهران و هم در سایر شهرستان ها آماده برگزاری مراسم شب‌های قدر هستند. برپایی باشکوه جلسات هم اندیشی و گفتگو از تدابیر سازمان جوانان خواهد بود.
 
مدیر روابط عمومی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: شب های قدر را باید شب های همدلی نامید و جوانان جمعیت در راستای همدلی با دیگر اقشار جامعه با شرکت در مساجد بهترین دعاها را از خالق خویش طلب می کنند. همچنین کمک به ایجاد فضای معنوی مسجد نیز از دیگر اقدامات این سازمان است.
  
انتهای پیام / 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.