سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

برگزاری 5 مرحله مانور جمع آوری و ساماندهی متكديان مازندران

5 مرحله مانور جمع آوری و ساماندهی متكديان امسال در مازندران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، يونسی رستمی معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار مازندران به ضرورت حساس كردن آحاد جامعه نسبت به پديده تكدی گری و آسيب های آن از طريق آموزش های لازم با همكاری رسانه ها، رسانه ملی و نهادهای تبليغی و فرهنگی اشاره كرد و گفت: در سال جاری 5 مرحله مانور جمع آوری و ساماندهی متكديان هر بار بمدت 3روز اجرا می شود.

وی با اشاره به اين كه اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی متكديان در استان در 3 منطقه شرق، غرب و مركز به اجرا گذاشته شد، افزود: جمع آوری و ساماندهی متكديان از وظايف ذاتی شهرداری هاست و اجرای اين طرح در برخی شهرهای مختلف استان در همكاری با مراكز خدماتی و حمايت دولت در حال انجام است.

معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به اينكه در موضوع تكدی گری با پديده و مفهوم پيچيده اجتماعی و فرهنگی چون انسان سر و كار داريم، گفت: بايد با دقت و انجام برنامه ريزی های درست و اصولی، نسبت به تسكين آلام جامعه و كاهش آسيب های اجتماعی اهتمام کرد.

یونسی بر احصا اطلاعات دقيق از متكديان از سوی فرمانداری ها، طبقه بندی متكديان و تحت پوشش قرار دادن افراد نيازمند تاكيد كرد و افزود: براي مبارزه با شيوه های نوين تكدی گری در اشكال پوششی نظير مشاغل دستمال فروشی و گل فروشی اهتمام شود.

رييس كارگروه امور اجتماعی و فرهنگی مديريت و ساماندهی آسيب های اجتماعی استان، با اعلام اين كه در سال 95 در 4 مرحله مانورهای مقابله با اين پديده برگزار شد كه منجر به جمع آوری جمعا 530 متكدی شد، گفت: در سال 96 نيز در 5 مرحله هر بار بمدت 3 روز اين مانور برگزار می شود.

انتهای پیام/آ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.