سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر نورآباد:

اعضای شورای شهر به دنبال منافع خود هستند نه مردم/بدهکاری ۱۲ میلیاردی شهرداری لرستان به بیمه

عضو شورای شهر نورآباد گفت: هر کسی وارد شورای شهر می‌شود به دنبال منافع خود است نه شهروندان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ قبادی، عضو شورای شهر نورآباد، با بیان اینکه شورا باید از سیاسی‌کاری به دور باشد، گفت: بعضی از سازمان‌ها و افراد در نحوه کار شورای شهر و شهرداری دخالت می‌کنند و نمی‌گذارند که به درستی طرح‌ها و وظایف خود را انجام دهند.

وی در ادامه افزود: در کنار کارشکنی که بعضی از سازمان‌ها و افراد انجام می‌دهند بسیاری از اعضای شورای شهر به دنبال منافع خود هستند و توجهی به خواست مردم نمی‌کنند این موضوع هیچ ارتباطی به یک جناح خاص ندارد و هرکدام از جناح‌ها که سرکار باشند اجازه کار به جناح دیگر را نمی‌دهند.

قبادی با بیان اینکه یکی از مشکلات تمام شهرهای ایران نبود درآمد پایدار برای شهرداری است، اضافه کرد: همین مسئله باعث شده شهرداری‌ها حتی توان پرداخت حقوق کارمندان خود هم نداشته باشند، به‌طوریکه شهرداری لرستان ۱۲ میلیارد به بیمه بدهکار است و حقوق کارمندانش را ۶ ماه است که نداده.

نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: شهرداری لرستان ۱۲ میلیارد به بیمه بدهکار است و در مقابل ۱۸ میلیارد هم از دیگر ادرات و ارگان‌ها تلبکار است که این مشکل مالی باعث شده است که حقوق کارمندان خود را هر ۶ ماه یکبار پرداخت کند.

قبادی در پاسخ به این سوال که آیا شهردار با شورای شهر همکاری می‌کند یا نه، گفت: شهرداری هماهنگی و همکاری خوبی با شورای شهر لرستان دارد، اما کارشکنی سایر سازمان‌ها و افراد باعث شده که نتواند به طور مفید برای شهر کار کند.

او دخالت دیگر سازمان‌ها و افراد در کار شورای شهر و شهرداری، سیاسی کاری شورا و منفعت طلبی اعضای شورای شهر، کمبود بودجه و بدهکاری شهرداری، نبود منبع درآمد پایدار برای شهرداری و نگاه تخصصی به شهر را از دلایل اتفاقات پیش‌آمده در شهرداری و شورای شهر لرستان دانست و تاکید کرد که تا زمانی که این مشکلات حل نشود، لرستان شاهد توسعه شهری نخواهد بود.

انتهای پیام / د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.