سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حرف‌های تکان دهنده میهمان برنامه ماه عسل + فیلم

میهمان پانزدهمین قسمت ماه عسل تحلیل تکان دهنده ای در رابطه با واژه مرده خوری کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛میهمان پانزدهمین قسمت ماه عسل تحلیل تکان دهنده ای در رابطه با واژه مرده خوری کرد.













انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
حمیدرضا
۱۱:۲۷ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
قابل توجه مردم عزیزایران الان هم این گونه افرادوهم وطن بسیارزیاداست درتمام نقاط کشورچه شهروچه روستافقط یاری گربسیارکم است واینهاجلسه امتحانی من وشماهستندخداکندقبول شویم.
ناشناس
۰۱:۴۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶
مرده خوری که در همه جا ی ایران یک رسم عادی است و تعجبی ندارد/ در همه ی قبرستان ها یک امر معمولی است و تعدادی از خانواده ها از این راه امرار معاش میکنند /مگر تا حالا ندیده ایدکه افرادی در مراسمات و خاک سپاری ها منتظر می مانند که در پایان مراسم مقداری میوه و غذا از آنجا برای خانواده تدارک ببینند...
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
ئر ماه عسل و برنامه هایی مثله این بعضی مسائل اخلاقی رعایت نمی شه و این تاسف باره و مخالف با موازین اسلامی. ما چرا و به چه دلیل بعد از موفقیت باید به خودمون اجازه بدیم هر مطلبی درباره پدر , مادر و سایر اعضای خانواده و... بگیم آیا اینها قلبا راضی به گفتنه هر مطلبی در مورد خودشون هستن؟ عادی سازی تا کجا و به چه قیمت؟ و اصلن درگیر کردن احساسه دیگران به چه قیمت ؟ کار و کمک باید از دل بلند شه نه از ترحم و دلسوزیه صرف.
نحوه گفتن , طرز بیان و موقعیت گفتن اگر خوب نباشه تاثیره آنی داره نه قلبی . حتی اگر تاثیره عمیق هم داشته باشه باره اخلاقیش ضعیفه آیا اگر همچنان در همان شرایط سخت باشیم حاضریم بیایم جلوی دوربین و از سختی ها بگیم و بگیم با همه این سختی ها خوشبختیم .
.
.
.
بایدهدف از بیانه گذشته این باشه که دیگران امید به تلاش پیدا کنن , امید به زندگی , امید به انسانیت و خیلی چیزهای دیگه