سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاج: کی روش قطعا در تیم ملی می ماند/درباره پیروانی به زودی تصمیم می گیریم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:طی چند روز گذشته جلساتی را در هیئت رئیسه فدراسیون برگزار کردیم ولی قرار شد پس از جلسه با کی‌روش در خصوص تیم امید تصمیم نهایی بگیریم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی تاج که برای دیدار ایران و ازبکستان در ورزشگاه آزادی حاضر شده است، اظهار داشت: حدود 2 شب پیش جلسه ای را با کارلوس کی‌روش برگزار کردیم و مقرر شد تمام تیم‌های ملی در سایر رده‌های سنی نیز زیر نظر کی‌روش فعالیت کنند.
 
وی درپاسخ به این سوال که آیا کی‌روش پس از صعود تیم ملی تا جام جهانی در تیم ملی می‌ماند یا خیر‌،‌تصریح کرد:خوشبختانه مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و او قطعا در تیم ملی خواهد ماند. ضمن اینکه ساختمانی که در حال حاضر برای تیم‌ ملی در مرکز تیم‌های ملی وجود دارد به بخش‌های مختلف مجهز شده تا سایر تیم‌های ملی نیز در این ساختمان مستقر و زیر نظر کی‌روش کارهای خود را انجام دهند.
 
وی در مورد اینکه آیا پیروانی به عنوان سرمربی تیم امید انتخاب شده است یا خیر،‌ گفت: طی چند روز گذشته جلساتی را در هیئت رئیسه فدراسیون برگزار کردیم داشتیم ولی قرار شد پس از جلسه با کی‌روش در این خصوص تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره بلیت فروشی دیدار ایران و ازبکستان گفت: قیمت بلیت طبقه بالا 10 هزار تومان و طبقه پایین 15 و 20 هزار تومان است ضمن اینکه قرارشده 60 هزار بلیت بفروشیم اما در ادامه مقرر شد تعداد آن را به 50 هزار بلیت برسانیم. درهای استادیوم فعلا به روی هواداران تیم ملی بسته است و قرار است تمام هوادارانی که می خواهند وارد استادیوم شوند به صورت دقیق بازرسی بدنی شوند تا خدای نکرده مشکلی از این بابت پیش نیاید.
 
تاج در پایان بیان کرد:مطمئنا در این بازی از رؤسای فدراسیون‌های قبل تجلیل خواهد شد و در صورت صعود به جام جهانی هم برنامه های ویژه ای را برگزار خواهیم کرد.همچنین برای این بازی صندلی هایی را برای روسای قبلی فدراسیون در نظر گرفته ایم تا بتوانند با خیالی راحت ضمن تماشای بازی نظاره گر صعود تیم ملی به جام جهانی هم باشند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.