سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوچکی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

نامه‌نگاری با دادستانی جهت مسدود کردن حساب برخی متهمان صندوق ذخیره فرهنگیان

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: اخیرا نامه‌ای به دادستانی نوشته‌ایم تا حساب برخی متهمان این پرونده مسدود شود.

جبار کوچکی‌نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستگیری متهمان پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان در فرودگاه گفت: دادستانی ارتباط خوبی با کمیته تحقیق و تفحص دارد و ما در مورد اشخاصی که حسابشان باید توقیف شده و یا خودشان فراخوانده شوند به دادستانی گزارش می‌دهیم.

وی ادامه داد: اخیرا نامه‌ای درباره تعداد زیادی افراد به دادستانی نوشتیم که حساب‌های آنها مسدود شود و این کار در حال اجراست.

نماینده مردم رشت با بیان اینکه 300 میلیارد تومان از بانک سرمایه خارج شده و در حساب‌هایی چرخیده است، بیان داشت: طی نامه‌ای از دادستانی خواسته‌ایم که این حساب‌ها هم مسدود شوند که در این رابطه برخی افراد بازداشت بودند و با قرار وثیقه بیرون آمده و متعهد شده‌اند که پول‌ها را پس دهند.
 
کوچکی‌نژاد تأکید کرد: یکی از این اشخاص به خارج از کشور رفته و دادستانی هم بحث پرونده‌های غیرقانونی در این رابطه را پیگیری می‌کند، البته یکی از متهمان این پرونده که از کشور خارج شده بود، بازگردانده شده است.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: این گونه تحرکات به صورت پیوسته پیش می‌آید اما به دلیل ارتباط خوب ما با دادستانی مشکلی برای پیگیری پرونده‌ها و همچنین جلوگیری از خروج متهمان از کشور وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به ارسال نامه درخواست این کمیته برای تمدید شش ماهه عملکرد آن به هیئت رئیسه مجلس، گفت: قرار است در  جلسه هیئت رئیسه مجلس این درخواست تمدید شش ماه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان بررسی شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.