سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تمهیدات آتش نشانی برای بازی فوتبال ایران و ازبکستان/ استقرار 50 آتش نشان در ورزشگاه آزادی

سخنگوی آتش نشانی تهران از تمهیدات ویژه ای در بازی فوتبال امشب ایران و ازبکستان خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور آتش نشان در ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: امروز دیدار حساس بین تیم های ایران و ازبکستان برگزار خواهد شد و مثل همیشه وظیفه تأمین ایمنی دیدارها به سازمان آتش نشانی تهران سپرده شده است.

ملکی در ادامه گفت: در همین راستا علاوه بر ایستگاه شماره 20 داخل ورزشگاه آزادی، آیستگاه های دیگر نیز در آمادگی کامل قرار دارند.

وی افزود: آتش نشانان با استفاده از 3 دستگاه خودرو سنگین، 5موتور سیکلت و یک گروه کامل نجات از ساعت20:00 در پارکینگ ها، درهای ورودی و بزرگراه های منتهی به ورزشگاه مستقر خواهند شد و تا پایان مسابقه و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن تردد در میادین اطراف حضور خواهند داشت.

سخنگوی آتش نشانی تهران، تصریح کرد: تعدادی از مدیران ارشد عملیات نیز با خودروهایی که در اختیار دارند در ابن بازه زمانی به صورت سیار در حال گشت زنی خواهند بود.
 
وی در ادامه افزود:حدود 50نیروی آتش نشانی در ورزشگاه مستقر هستند.

ملکی در پایان تأکید کرد: از تمام حاضران در ورزشگاه تقاضا داریم مانند همیشه همکاری خوبی داشته باشند و در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ کنند و مراتب را به سامانه 125 و یا آتش نشانان مستقر در محل اطلاع دهند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.