سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

افتتاح کلینیک تخصصی ریحانه در استان اردبیل

مدیرعامل موسسه ریحانه اردبیل گفت: کیلینک تخصصی ریحانه در استان اردبیل با همت خیران در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی سرابیان با اشاره به اینکه کلینیک تخصصی ریحانه اردبیل به همت خیران حاج مالک جعفرزاده‌مقدم، دکتر جلایی و شهید دکتر اصغرزاده به بهره‌برداری رسید، اظهار داشت: این کلینیک یکی از کلینیکهای استاندارد در سطح استان است که با حمایت خیران ساخته شده و برای استان اردبیل یک سرمایه بسیار عظیم به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود با حمایت خیران دستگاههای پزشکی برای این کلینیک خریداری شود، افزود: تا بتوانیم با این اقدام خدمات خود را برای بیماران در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه دهیم.

مدیرعامل موسسه ریحانه اردبیل تصریح کرد: اردبیل مهد قهرمانان و خیران بزرگی است که هم‌اکنون در حوزه سلامت گام برداشتند و تحول عظیمی در خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی ایجاد کرده‌اند.

سرابیان بیان کرد: خیر بزرگوار حاج مالک جعفرزاده مقدم بیش از 200 میلیون تومان برای این موسسه کمک مالی داشته است که تلاش و زحمات وی در حوزه سلامت قابل تقدیر و قدردانی است.

وی اظهار کرد: این کلینیک در زمینی به مساحت 700 متر مربع که توسط دکتر جلایی اهدا شده بود ساخته شده که شامل 5 طبقه و یک هزار و 800 متر مربع زیربناست.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.