سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوجغ

دو انتصاب جدید در استانداری کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در احکامی جداگانه سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و مشاور استاندار در امور کشاورزی و آب را منصوب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ در احکامی جداگانه سید حشمت الله صمیمی دوست به عنوان سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری و محمد صدقی اصلعضو هیات علمی دانشگاه یاسوج به عنوان مشاور استاندار در امور کشاورزی و آب منصوب شدند.

در حکمسرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداریآمده است:جناب آقای سید حشمت الله صمیمی دوست 

با توجه به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداریمنصوب می شوید.


امید است با استعانت خداوند متعال و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العلی) در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در جهت پاسداری از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و آرمان های بلند امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) و همچنین شناخت وظایف و مسئولیت ها در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.


در حکم مشاور استاندارآقایمحمد صدقی اصلعضو هیات علمی دانشگاه یاسوجدر امور کشاورزی و آب هم آمده است:


با عنایت به صلاحیت علمی و به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور استاندار در امور کشاورزی و آب تعیین می شوید.


در بخش دیگری از حکم استاندار آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تجارب و تخصص در انجام امور محوله موفق و موید باشید. لازم به توضیحاست که شرکت در کمیته ها و شورای مرتبط با کشاورزی، آب و ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات به صورتفصلی به اینجانب مورد نظر است.


گفتنی است در نشستی که در سالن شماره دو استانداری برگزار شد نخستین سرپرست اداره کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری معرفی شد.


مجید محنایی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در این نشست گفت: در سالی که از سوی رهبر انقلاب با نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری شده بیش از 70 درصد فعالیتهای دولت در بخش اقتصادی و در راستای تحقق شعار سال و توانمند سازی خانواده ها و ریشه کن سازی معضل بیکاری خلاصه می شود.


وی استان کهگیلویه وبویراحمد را دارای ظرفیتهای عظیمی در حوزه های مختلف برشمرد و افزود: باید با معرفی این ظرفیتها به سرمایه گذاران داخلی و خارجی زمینه رشد و پیشرفت همه جانبه استان و معرفی آن را فراهم کرد.


در پایان این نشست حکم سید حشمت الله صمیمی دوست از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار تقدیم وی شد.

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.