سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت وزیر ورزش و جوانان برای حمایت از تیم ملی فوتبال

مسعود سلطانی فر در بیانیه‌ای از جوانان خواست تا با حضور در ورزشگاه از تیم ملی فوتبال ایران حمایت کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان امروز در بیانیه‌ خود در خصوص بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت های مقدمانی جام جهانی فوتبال نوشت: امروز تیم ملی فوتبال كشورمان در یک بازی مهم در ورزشگاه آزادی به مصاف ازبكستان خواهد رفت كه در صورت كسب پیروزی، برای اولین بار در تاریخ در ٢ دوره متوالی به جام جهانی صعود خواهیم كرد. 

وی افزود: امروز می تواند روز مهمی برای تجلی غرور ملی مردم عزیزمان در عرصه ورزش قهرمانی  باشد. روزی كه جوانان بانشاط ایرانی، با حضور و حمایت یكپارچه خود از تیم ملی كشورمان، ندای اتحاد و همدلی بی نظیر ایرانیان را به جهانیان خواهند رساند. آنان ثابت خواهند كرد كه ما به هنگام حمایت از عزت و افتخار ملی خود، متحدتر از همیشه در كنار هم بوده و مانند دیگر عرصه های دفاع از انقلاب شكوهمند اسلامی، حماسه آفرینی خواهیم كرد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: به عنوان خادم دولت در ورزش از عموم علاقمندان و جوانان عزیز، تقاضا می كنم كه امروز دوشنبه ٢٢ خرداد ماه، با در دست داشتن پرچم مقدس كشورمان، با حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و پركردن سكوهای ورزشگاه در جشن صعود تاریخی در دو دوره متوالی به مسابقات جام جهانی كه ان شاء الله با غیرت و تعصب بازیكنان و درایت كادر فنی تیم ملی، برای اولین بار اتفاق خواهد افتاد، شركت كنند. امید است كه غریو یكدلی و اتحاد ما ایرانیان سبب خوشحالی دوستداران و یاس و ناامیدی بدخواهان میهن پرافتخارمان گردد.


مسعود سلطانی فر


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.