سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درب حرمین امامین عسکریین (ع) و ورودی سرداب امام زمان (عج) در لرستان رونمایی شد+تصاویر

درب حرمین امامین عسکریین (ع) و ورودی سرداب امام زمان (عج) با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و جمع کثیری از مردم خرم‌آباد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،شامگاه یکشنبه درب حرمین امامین عسکریین (ع) و ورودی سرداب امام زمان (عج) با حضور آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان، جمعی از مسئولان و مردم شهر خرم‌آباد در حسینیه ثارالله خرم‌آباد رونمایی شد.


اصغر حقی پور رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان در این مراسم اظهار داشت: ساخت درب حرمین امامین عسکریین (ع) و ورودی سرداب امام زمان (عج) سال 94 با پیگیری نماینده ولی‌فقیه در استان و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان به استان لرستان اختصاص یافت.


وی با اشاره به اینکه برای ساخت این درب حدود دو کیلوگرم طلای 24 عیار، 700 کیلوگرم مس به‌کاررفته است، افزود: برای ساخت درب دونیم متر چوب ساج و 102 قطعه میناکاری استفاده‌شده است.


رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات لرستان عنوان کرد: درب حرمین امامین عسکرین (ع) و ورودی سرداب امام زمان (عج) برای زیارت مردم شهر خرم‌آباد تا پایان ماه مبارک رمضان در حسینیه ثارالله خرم‌آباد قرار دارد و پس‌ازآن برای زیارت مردم به سایر شهرستان‌های استان فرستاده می‌شود و سپس برای نصب به سامرا منتقل می‌شود.


وی با اشاره به اینکه مردم لرستان تاکنون برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات 12 میلیارد تومان به‌صورت نقد و غیر نقد به عتبات عالیات کمک کرده‌اند، بیان کرد: مردم لرستان با نذورات خود در ساخت زائرسرای حضرت زهرا(س) در کربلای معلی و پروژه توسعه حرم امام علی (ع) به نام صحن حضرت زهرا(س) مشارکت داشته‌اند.


حقی پور به مشارکت مردم لرستان در ساخت پروژه خدمات درمانی سید شهداء در کربلای معلی اشاره کرد و گفت: مردم لرستان با نذورات خود در ساخت بیمارستان امام زین‌العابدین در کربلا نیز مشارکت داشته‌اند.


انتهای پیام/پ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۳۹۶
سلام برمولایمان سلام بر ائمه معصومین ع