سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری؛

مهار آتش سوزی در میانکاله

با تلاش ماموران یگان حفاظت پناهگاه حیات وحش میانکاله آتش سوزی درمنطقه پروانه بادی این پناهگاه قبل از گسترش و فراگیر شدن مهارشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد در پی گزارش دریافتی مبنی بر آتش سوزی در منطقه پروانه بادی پناهگاه حیات وحش میانکاله در ساعت 20و30 دقیقه شب گذشته مامورین این پناهگاه بلا فاصله به محل مورد نظر اعزام و پس از سه ساعت تلاش شبانه به کمک بومیان پناهگاه موفق به مهارکامل اتش شدند.

وسعت اتش سوزی حدودیک هکتار و پوشش گیاهی منطقه 80 درصد انار و 20سازیل درچار حریق شده ،علت آتش سوزی عامل انسانی وتحقیقات برای شناسایی فرد متخلف دردست برسی است.

جزیره میانکاله از شمال از سوی دریای مازندران به طول 65 کیلومتر از غرب به شرق از جنوب و شرق از سوی تالاب و خلیج میانکاله و از غرب از سوی بندر امیرآباد بهشهر احاطه شده است.

مجموعه شبه جزیره میانکاله با 68هزار و 800 هکتار وسعت از سال 1348 ابتدا به منطقه حفاظت شده و سپس به پناهگاه حیات وحش میانکاله تحت مدیریت مناطق چهارگانه سازمان حفاظت محیط زیست تبدیل و از آن زمان تاکنون از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اداره می شود.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.