سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

تشدید فعالیت ۱۰۴ گروه نظارتی بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان

مدیر بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد از تشدید فعالیت ۱۰۴ گروه نظارتی بهداشت محیط در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد، حسنی گفت: در این طرح گروه های بهداشت محیط در قالب ۲۵۳ بازرسبهداشت محیط بر فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار امکنه زیارتی ، تهیه و توزیع مواد غذایی ، آموزشی ، تفریحی و اقامتی نظارت می کنند.

وی هدف از اجرای این طرح را ارتقاء سلامت و بهداشت مجاوران و زائران بارگاه منور رضوی و پیشگیری از بروز بیماری های منتقله از آب و غذا برشمرد و افزود: در ماه مبارک رمضان تمرکز بیشتر بازرسان بر روی نظارت بر تهیه و توزیع زولبیا و بامیه و مراکز طبخ و توزیع آش های سنتی است.

مدیر بهداشت محیط و حرفه ای معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تهیه و توزیع زولبیا و بامیه امسال تنها در شیرینی فروشی ها و طبخ و توزیع آش های سنتی ( شله ، حلیم ، آش رشته و سوپ) در رستورانها و کبابی ها باید انجام شود، گفت: بازرسان در صورت مشاهده هر گونه تخلف، از طریق مراجع قضایی اقدام خواهند کرد.

حسنی افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد غير بهداشتي تهيه و توزيع مواد غذايي مي توانند مراتب را با شماره تلفن ۱۹۰  به سامانه شکایات بهداشتی وزارت بهداشت  اطلاع دهند.

انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.