سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

وجود ۳ هزار انشعاب آب غیرمجاز در شادگان

معاون فرماندار شادگان از وجود 3 هزار انشعاب آب غیرمجاز روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ نعمت اله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان با اعلام این خبر بر ساماندهی و جمع آوری کلیه انشعابات آب غیرمجاز تاکید نمود.

وی بیان داشت: روزانه بیش از ۱۱۰ هزارمترمکعب آب از محل تاسیسات آبرسانی دارخوین، طرح الغدیر و کانال آبرسانی کوت امیر اهواز – بندرامام برای شهرستان شادگان پمپاژ می شود و درصورت توزیع عادلانه و ساماندهی انشعابات غیر مجاز هیچ روستایی با کم آبی یا بی آبی مواجه نخواهد شد.

آلبوغبیش اظهار کرد: عدم وجود آب در رودخانه ها و انهار فرعی، وجود 3 هزار انشعاب آب غیرمجاز روستایی، برداشت بی رویه دربعضی از انشعابات مجاز و غیرمجاز و فرسودگی برخی ازتأسیسات و شبکه های آبرسانی روستایی ازمهم ترین دلایل مواجه شدن برخی از روستاها یا کم آبی و بی آبی است.

معاون فرماندار شادگان در ادامه با تاکید بر ضرورت بازسازی شبکه های آبرسانی فرسوده روستایی و احداث تاسیسات آبرسانی جدید برای مسیرهای آلبوحصار و گرگر- منصوره توسط سازمان آب و برق استان و شرکت آبفار خوزستان اذعان داشت: در حال حاضر آب مورد نیاز تعدادی از روستاهای تابع به وسیله تانکر تامین می شود.

وی در پایان با تأکید بر لزوم جمع آوری و ساماندهی انشعابات آب غیرمجاز، از اهالی روستاهای واقع در ابتدای مسیرهای آبرسانی درخواست کرد با صرفه جویی و بهینه سازی مصرف آب، برای رساندن آب به روستاهای پایین دست همکاری کنند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.