سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئيات دقيق حضور آخرين شاه ماهى ها در تور علیمنصور

آخرين وضعيت حضور بازيكن مد نظر استقلال در نقل و انتقالات را در گزارش ذيل بخوانيد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مديران باشگاه استقلال اين روزها درصدد اين هستند تا گزينه هاى مورد نياز منصوريان سرمربى تيم را براى فصل آتى جذب كنند. 

داريوش شجاعيان از جمله بازيكنانى است كه استقلال طى روز هاى گذشته نامه جذب اين بازيكن را به گسترش فولاد ارائه داده و در طرف مقابل مديران گسترش خواستار دريافت يك ميليارد و ٧٠٠ ميليون تومان شده اند و به نوعى مخالف جدايى اين بازيكن هستند اما در طرف مقابل مسئولان استقلال همچنان اصرار به جذب شجاعيان دارند و قرار است طى يكى دو روز آينده براى مذاكرات بيشتر راهى تبريز شوند. 

از طرفى در صورتيكه استقلال موفق به جذب جپاروف و شجاعيان نشود، امكان دارد، منصوريان با بازگشت مجتبى جباري، موافقت كند.

رامين رضاييان ديگر بازيكنى است كه منصوريان به شدت خواهان او است و اين بازيكن در نظر دارد پس از بازي فرداشب ايران مقابل ازبكستان به پيشنهاد ١.٢ ميلياردى استقلال پاسخ دهد.

وضعيت جپاروف و ماشاريپوف نيز پي از بازى ايران و ازبكستان مشخص مى شود أما اين طور كه از شواهد پيداست جپاروف مايل است تا باز هم در ايران براى سپاهان بازي كند اما ماشاريپوف در يكقدمى استقلال قرار دارد.

سجاد شهباززاده نيز از جمله بازيكنانى است كه مسئولان استقلال با او در تماس هستند و قرار است امروز مذاكرات نهايى وى با آبى ها صورت بگيرد.

شايان مصلح هم از ديگر بازيكنانى است كه امشب وضعيتش براى حضور در استقلال مشخص مى شود.  

 حسن بيت سعيد نيز توافقاتش با استقلال نهايى شده و اين بازيكن به زودى قراردادى ٢ ساله امضا مى كند.اين بازيكن امروز در دفتر مديران استقلال حاضر و قرارداد داخلى امضا كرده است.

با اين وجود و طبق گفته مديران استقلال تا ٧٢ ساعت ديگر وضعيت خريد هاى استقلال مشخص مى شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.