به گزارش
گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، طی جلسات روزهای گذشته مدیران باشگاه پرسپولیس با مدیران نمایندگی جوما در ایران سرانجام امروز توافقات لازم برای ادامه همکاری دو برند صورت گرفت و چارچوب این همکاریها مشخص شد.
یکی از محورهای اصلی ادامه همکاریها حفاظت از ارزش مادی و معنوی برند هر دو شرکت و برخورد قاطع با سوء استفاده کنندگان از لوگو باشگاه پرسپولیس و نیز لوگوهای شرکت جوما به خصوص در زمینه تولید، فروش و تبلیغ البسه تقلبی از طریق پیگیریهای قضایی و در عین حال تشویق هواداران برای خریداری البسه اصلی به منظور حمایت از باشگاه میباشد.
همچنین مقرر شد دو شرکت از کلیه توان و تجارب خود برای انجام برنامههای مشترک، نظیر برگزاری مسابقات دوستانه با باشگاههای اروپایی (که از البسه جوما استفاده می نمایند) و استفاده از تجارب آنها برای توسعه تیم های پایه و آکادمی فوتبال، برگزاری بزرگداشتها و جشنهای خیریه و همچنین سایر موارد که در توسعه ارزش مادی و معنوی برند هر دو شرکت موثر است و نیز باعث درآمدزایی برای باشگاه پرسپولیس خواهد شد، استفاده نمایند.
جوما در حال حاضر اولین برند ورزش فوتبال در اسپانیا (برترین لیگ حرفهای فوتبال در جهان) و در عین حال سومین برند فوتبال جهان از لحاظ تعداد باشگاههایی است که در بیست لیگ مطرح فوتبال جهان از البسه این شرکت استفاده میکنند است، که این موضوع بیانگر سطح کیفیت و خدمات شرکت جوما میباشد.