سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ زرین کلاه خبر داد

کشف بیش از 14 کیلو گرم مواد مخدر در دو عملیات جداگانه

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت:14 کیلوگرم مواد مخدر در 2 عملیات جداگانه کشف و متهمان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرهنگ وحید زرین کلاه جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ مشخص شد که 2 توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر در محدوده خیابان رودکی و اطراف آن با همدستی هم اقدام به توزیع مواد مخدر کردندکه این مساله به نارضایتی شهروندان این محدوده منجر شده است. 

زرین کلاه ادامه داد: با هماهنگی‌های انجام شده از سوی مقام انتظامی، دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاهشان صادر و تیم‌های عملیاتی این پلیس به محل اعزام شدند. 

وی تصریح کرد: پس از چندین ساعت اقدام فنی - پلیسی، مخفیگاه متهمان در خیابان رودکی شناسایی شده و با اطمینان از حضور متهمان در مخفیگاه، ماموران با دستور قضایی به مخفیگاه وارد و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر 2 متهم که «ح» و «ف» نام داشتند، دستگیر شدند. 

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، بیش از هفت کیلو گرم تریاک و یک کیلوگرم حشیش کشف و ضبط شد. 

وی با اشاره به یک عملیات دیگر در محدوده غرب تهران از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت و دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر بیان کرد: در عملیاتی دیگر که همزمان با عملیات پیشین صورت گرفت ماموران این یگان موفق شدند از مخفیگاه متهمان 6 کیلو و 300 گرم گراس را کشف و ضبط کنند. 

زرین کلاه در پایان گفت: تمامی متهمان این 2 پرونده در بازجویی‌های انجام شده به جرایم خود مبنی بر توزیع مواد مخدر اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شدند. 

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.