سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

رتبه نخست استان کردستان درجذب خیرین مدرسه ساز

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز وجذب خیرین مدرسه‌ساز استان کردستان رتبه اول کشوری را کسب کرد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛رشید قربانی امروز در شورای آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به عملی شدن مصوبات نشست قبلی این شورا گفت: خوشبختانه استان کردستان در برگزاری نوزدهمین جشنوراه خیرین مدرسه‌ساز و جذب خیرین مدرسه‌ساز رتبه اول کشوری را کسب کرده است.

وی افزود:موفقیت دیگر آموزش و پرورش استان کردستان، راه‌یابی 8 نفر از دانش‌آموزان به مرحله نهایی و کشوری هشتمین المپیاد نانو و کسب رتبه اول کشوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: 36 نفر از داوطلبان هشتمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از 13 استان کشور موفق به کسب بالاترین رتبه کشوری شده‌اند که از این تعداد 8 نفر از آنان مربوط به دانش‌اموزان کردستانی بوده و تابستان امسال در تهران برای دریافت مدال‌های طلا، نقره و برنز رقابت می‌کنند.

قربانی با اشاره به شاخص آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش در دو بخش کمی و کیفی افزود: در شاخص‌های کمی وضعیت استان کردستان با میانگین کشوری برابر است.

وی با اشاره به بخش کیفی اظهار کرد: کردستان در سال تحصیلی جاری در بخش کیفی و مسابقات علمی عملی شاخه فنی‌وحرفه‌ا‌‌ی، پس از استان‌های خراسان‌رضوی و اصفهان رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان قربانی کسب رتبه سوم کشوری در چهاردهمین دوره مسابقات شاخه فنی‌وحرفه‌ای را از دیگر افتخارات استان در سال تحصیلی جاری دانست و گفت: در این مسابقات هنرجویان هنرستان‌های استان کردستان موفق به احراز 9 رتبه برتر کشوری که شامل کسب 5 رتبه اول، یک رتبه دوم و 3 رتبه سوم کشوری شدند.

وی در پایان موفقیت‌های کسب شده راحاصل زحمات، همکاری و تلاش‌های اعضای شورا دانست وگفت: از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در برگزاری برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.