سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

هيئت حل اختلاف داوری در شركت شهرک‌های صنعتی مازندران

اولين جلسه هيئت حل اختلاف داوری شركت شهرک‌های صنعتی مازندران در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد لطفی معز مدير حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتی ايران در اين جلسه گفت: هدف از برگزاری جلسه داوری، حمايت از بخش توليد و صنعت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و برطرف کردن موانع است تا متقاضيانی كه علاقه‌مند به توليد است زمينه ايجاد اشتغال و كارآفرينی آنان فراهم شود.

وی افزود: در سال اقتصاد مقاومتي، توليد، اشتغال بايد از تمام ظرفیت‌ها برای دستيابی به اهداف سند چشم‌انداز كه از سوی مقام معظم رهبری با هدف تأمين رشد و پويايی و بهبود شاخص‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ‌شده، استفاده شود.

مدير حقوقی و امور قراردادهای سازمان صنايع كوچك و شهرک‌های صنعتی ايران گفت: اميدواريم با برگزاري منظم جلسات داوری، شاهد رشد صنعت، رونق توليد و كارآفرينی، بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران و درنتیجه، شاهد رشد اقتصادی استان و كشور باشيم.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران نيز گفت: بر اساس مفاد دفترچه قرارداد، سرمایه‌گذاری كه زمين از شركت شهرک‌های صنعتی تحويل گرفته، بايد در مدت معين نسبت به راه‌اندازی طرح اقدام نمايد و چنانچه نتواند به تعهدات خود عمل كند پس از چندين بار تذكر كتبی، موارد در جلسه داوری موردبحث و تبادل‌نظر و منجر به تصمیم‌گیری خواهد شد.

موسوی افزود: تعيين تكليف زمین‌های راكد و غيرفعال يكی از موارد تحقق اقتصاد مقاومتی است كه با راه‌اندازی يك واحد، اشتغال ايجاد می‌شود.

وی گفت: در اولين جلسه داوری 12 پرونده موردبررسی قرار گرفت كه از اين تعداد 6 مورد منجر به فسخ گرديد و جمعاً 28722 مترمربع زمين آزاد شد كه با طی مراحل قانونی، بستر برای سرمایه‌گذاران جديد در شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: همچنين در اين جلسه به 6 پرونده نيز اعطای مهلت مجدد برای راه‌اندازی طرح داده‌شده است.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.