سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

بهره برداری از ورزشگاه 5 هزار نفری ملاير در دهه فجر

رئیس ورزش و جوانان ملایر گفت: ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان ملاير در صورت تخصیص اعتبار، دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامحسن اکبری با بیان اینکه ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان ملایر، خواست اهالی ورزش این خطه قهرمان‌خیز و ورزش‌دوست است، اظهار داشت: امیدواریم با تخصیص اعتبار، این پروژه زیبا در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه بناست در سال 96 ورزشگاه به اتمام رسیده و افتتاح شود، تصریح کرد: بنا داشتیم که فاز اول ورزشگاه را افتتاح کنیم ولی ساختمان اداری و سرویس بهداشتی ورزشگاه آماده نبود.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه هدف ما این است که ورزشگاه 5 هزار نفری ناقص افتتاح نشود، تاکید کرد: چمن ورزشگاه در حال حاضر در حال نصب است و کار چمن و کارهای مربوط به فاز اول ورزشگاه تقریبا در حال اتمام است.

وی با اشاره به اینکه کارهای مربوط به زیرسازی پیست تارتان ورزشگاه هم انجام گرفته است، افزود: اگر حدود 4 میلیارد تومان به پروژه تزریق شود شاید بتوان دهه فجر پروژه را افتتاح کرد.
 
اکبری با تاکید بر اینکه کار در پروژه در حال انجام بوده و حتی یک روز هم تعطیل نبوده است، گفت: امیدواریم هرچه زودتر شاهد افتتاح این پروژه و البته شاهد ارتقا و رونق فوتبال در ملایر باشیم، ضمن اینکه آرزو می‌کنیم روزی را که صدای هیجان حضور تیمی از ملایر در لیگ‌های کشوری از این ورزشگاه شنیده شود.
 
انتهای پیام/ د
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.