سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زابل؛

پایان ساخت بیمارستان تنفسی زابل

ساخت بیمارستان تنفسی 64 تختخوابی زابل 15 مرداد امسال پایان می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: عملیات ساخت بیمارستان بیماران تنفسی 64 تختخوابی زابل بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا 15 مرداد سالجاری به پایان می رسد.
 
دکتر علی اکبر نصیری افزود: عملیات ساخت این بیمارستان به صورت جدی از اسفند سال 93 آغاز شده و تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
 
وی گفت: هم اینک در حال تامین تجهیزات آن هستیم و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی متعهد شده به محض تکمیل شدن این بیمارستان نیروی انسانی آن را تامین کند.
 
وی ادامه داد: این بیمارستان شامل بخش های مختلف از جمله اتاق عمل، آی سی یو، آندوسکوپی، اتاق عمل سرپایی و اتاق ایزوله است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: همچنین بیمارستان ویژه سل توسط خیران اواخر سال 93 در منطقه سیستان کلنگ زده شده و تا کنون 85 تا 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که احتمال می دهیم آن هم مرداد امسال به بهره برداری برسد.
 
نصیری افزود: این بیمارستان 32 تختخوابی یک مرکز تحقیقاتی، پژوهشی و درمانی است که بیماران مسلول در آن مورد درمان قرار می گیرند.
 
انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.