سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

موافقت به آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد

امسال در ماه مبارک رمضان با آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در استان موافقت شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  بجنورد؛حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان گفت: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را که ناخواسته و بر اثر غفلت و سهل انگاری امروز از جامعه طرد، و در محیطی همچون زندان تحمل حبس میکنند عین ثواب و عمل به دستور نبی مکرم اسلام و پیشوایان دینی است و باید تلاش نماییم تا جشن های گلریزان را در همه شهرهای استان اجرا نماییم .

وی فرهنگ سازی را از جمله اهداف جشن های گلریزان عنوان کرد و افزود : با چنین اقداماتی باید فرهنگ کمک و دستگیری از در راه ماندگان را در جامعه نهادینه سازیم.

قدرتی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، شناسایی خیرین و نیکوکاران، تجلیل از خیرین سنوات گذشته، تبلیغات و اطلاع رسانی در استان و بهره جستن از ظرفیت های موجود در هرچه با شکوهتر برگزارنمودن جشن های گلریزان از جمله اهداف برگزاری جشن های گلریزان ذکر کرد .

پژمان پروین مدیر کل زندان های استان کاهش ۶۰ درصدی موجودی زندانیان جرائم غیر عمد را در مقایسه با شش ماه نخست سال ۹۵ را نشان گستردگی و اهتمام لازم در کمک به آزادی زندانیان دانست و گفت : با اهتمام صورت گرفته مقوله کاهش جمعیت کیفری زندان ها از وضعیت مطلوب برخوردار است.

وی افزود : در سال گذشته آزادی ۱۹۸ زندانی جرائم غیر عمد از زندان های استان فراهم شد که در مقایسه با سال گذشته از رشد ۲۸ درصدی برخوردار بود.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.