سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رکورد سه گانه ایران در آستانه بازی با ازبکستان

تیم ملی فوتبال کشورمان در صورت پیروزی در مقابل ازبکستان می تواند 3 رکورد منحصر به فرد را به نام خود ثبت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم ملی کشورمان با هدایت کارلوس کی روش، این روز ها شرایط خوبی را سپری می کند و در آستانه دومین حضور پیاپی در جام جهانی فوتبال است. 

شاگردان کی روش شب گذشته با گل هایی که تیم ملی فوتبال انگلستان در مقابل اسکاتلند دریافت کرد توانستند رکورد گل نخوردن در رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتبال را منحصر به خود کنند. 

حالا بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان اگر بتوانند در مقابل ازبکستان به برتری برسند و جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورند 3 رکورد جدید را برای فوتبال ایران به ارمغان می آورند. 

تیم ملی برزیل تنها تیمی است که موفق شده جواز حضور در جام جهانی را کسب کند و تیم ملی کشورمان می تواند در صورت برتری مقابل ازبکستان دومین تیم صعود کرده به جام جهانی 2018 روسیه باشد. 

همچنین اگر تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی مقابل ازبکستان گلی دریافت نکند و به برتری برسد، تنها تیم جهان است که توانسته بدون دریافت حتی یک گل به جام جهانی 2018 روسیه برسد. 

علاوه بر 2 رکورد فوق که جنبه جهانی دارد. تیم ملی فوتبال کشورمان با کسب جواز حضور در جام جهانی، توانسته برای نخستین بار، طی 2 دوره پیاپی راهی جام جهانی شود. 

هم اکنون ملی پوشان کشورمان با 17 امتیاز صدر نشین گروه نخست رقابت های مقدماتی جام جهانی فوتبال در آسیا هستند.

تیم های ملی فوتبال ایران و ازبکستان فردا شب ساعت 21:15 در ورزشگاه آزادی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. 

انتهای پیام / 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
دیگه دومین تیم راه یافته به جام جهانی رکورد نیست !! درضمن بعد روسیه میزبان و برزیل ما میشیم سومین تیم راه یافته نه دومین. و رکورد سومتونم که فقط ملیه و رکورد محصوب نمیشه !!!