سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

حضور بیش از هزار روحانی مبلغ در مراسم شب‌های قدر

هزار و ۱۴۰ روحانی مبلغ در شب‌های قدر امسال در سراسر استان فعالیت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛حجت‌الاسلام علی خادمی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: از این تعداد مبلغ ۳۸۳ نفر در بجنورد، ۱۲۶ نفر در اسفراین، ۱۰۳ نفر در فاروج، ۱۱۸ نفر در مانه و سملقان، ۱۱۴ نفر در شیروان، ۴۶ نفر در جاجرم، گرمه ۳۹ نفر، سنخواست ۱۷ نفر و در راز نیز ۲۹ روحانی برنامه‌های شب‌های قدر را در مساجد بر عهده‌ دارند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده امسال برنامه‌های لیالی قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ صبح در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار می‌شود.

خادمی اظهار کرد: در سال‌های گذشته برنامه‌های لیالی قدر به ‌طور مشترک و خانوادگی و دورهم برگزار می‌شد اما امسال قسمت خواهران و برداران جدا می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به اینکه زلزله‌های بسیاری طی امسال در خراسان شمالی رخ‌داده است، در شب‌های قدر علاوه بر اقامه نماز قضا، قضای نماز آیات نیز خوانده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: با توجه به اینکه روز بیست و یکم ماه رمضان با روز جمعه مصادف است، تمامی مراسمات عزاداری و هیئت‌های مذهبی بجنورد در محل مصلی امام خمینی (ره) این شهر جمع می‌شوند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.