سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

پرداخت خسارت واحدهای مسکونی گلستان شهر بجنورد

بیمه خسارت واحدهای مسکونی گلستان شهر بجنورد را پرداخت می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛مجید اسدی فر مدیریت شعب بانک مسکن خراسان‌شمالی گفت: با توجه به اینکه همه تسهیلات مسکن مهری که به متقاضیان پرداخت شده از همان ابتدا بیمه آتش سوزی و زلزله بوده، بنابراین بیمه خسارت واحدهای مسکونی افراد را پرداخت می‌کند.

وی افزود: افردی که منازل مسکونی آنان دچار آسیب ناشی از زلزله شده است می‌توانند با مراجعه به شعبات بانک مسکن، که از آن تسهیلات ساخت واحد خود را دریافت کرده‌اند و ارائه مستندات لازم از خسارت بیمه برخوردار شوند.

اسدی فر اظهار کرد: افراد در بانک تشکیل پرونده داده و کارشناسان بیمه نیز منازل آنان را بازدید می‌کنند و در نهایت پس از گذشت یک هفته می‌توانند خسارت منازل خود را دریافت و به بازسازی آن اقدام کنند.

وی عنوان کرد: تاکنون 700 نفر که منازل مسکونی آنان در زلزله های اخیر دچار آسیب شده در بانک تشکیل پرونده داده و برای پرداخت خسارت به بیمه معرفی شده اند.

اسدی فر یادآورشد: با توجه به برپایی جلساتی به منظور ارائه خدمات به زلزله زده ها، پیش بینی می‌شود حدود دو هزار نفر به بانک مراجعه و بتوانند از خدمات بیمه ای واحد مسکونی خود برخوردار شوند.

انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.