سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

جشنی برای آزادی 400 زندانی

جشن گلریزان برای آزادی 400 زندانی جرائم غیرعمد و دیه مازندران دیشب در ساری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در این مراسم با بیان اینکه کمک به نیازمندان در بیشتر آیات قرآنی سفارش شده است، گفت: بخشیدن مالی از خود کار سختی است و تنها کسانی که دیگران را عضوی از خود می‌دانند اقدام به این کار می‌کنند و با این کار به آرامش می‌رسند.

استاندار مازندران نیز با بیان اینکه بسیاری از زندانیان جرائم غیرعمد استان به دلایل سهوی وارد محاکم قضایی شده و انسان‌های باآبرویی هستند ،افزود: حمایت و کمک به زندانیان آبرومند از وظایف همه مسئولان است.

ربیع فلاح جلودار در این نشست 100 میلیون تومان برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد مازندران اهدا کرد.

حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد رئیس‌کل دادگستری مازندران نیز هرگونه معامله باخدا را پرسود و بدون خسران اعلام و ابراز امیدواری کرد هیچ زندانی غیرعمدی در محاکم قضایی کشور و استان حبس نباشد.

محمد علی غمگسار دبیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند مازندران در این مراسم گفت: پارسال با همکاری خیران و نیکوکاران استان زمینه آزادی 293 نفر با پرداخت 80 میلیارد و 860 میلیارد ریال فراهم شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون 400 زندانی مالی و محکوم به دیه در زندانهای استان محبوس هستند، افزود: برای آزادی این زندانیان به 90 میلیارد ریال بودجه نیاز است.

حضور تعدادی از کودکان برای کمک به زندانیان دیه استان و پرداخت مبلغی معادل 200 تا 500 هزار تومان در این مراسم بر غنای جشن گلریزان افزوده بود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.