سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

فراخوان تصدی ریاست 4 هیات ورزشی فارس

فراخوان تصدی ریاست 4 هیات ورزشی در فارس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اداره کل ورزش وجوانان فارس با انتشار اطلاعیه ای از علاقمندان به تصدی ریاست 4 هیات ورزشی کشتی، تیراندازی، ژیمناستیک و پهلوانی و زورخانه ای برای ثبت نام دعوت کرد.

 
در این اطلاعیه آمده است: به آگاهی آن دسته از افرادی که توانمندی مدیریت هیات های ورزشی را دارند و مایل به کاندیداتوری در رشته های مورد نظر هستند می رساند با توجه به شرایط ذیل برای تکمیل فرم ثبت نام به غیر از روزهای تعطیل شخصا به اداره کل ورزش وجوانان ( گروه ورزش قهرمانی ) مراجعه کنند.
 
در این اطلاعیه گفته شده است: اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، معتقد به یکی از ادیان رسمی کشور، نداشتن سوء سابقه کیفری، دارا بودن حداقل 30 سال سن، حداقل تحصیلات فوق دیپلم، و اقامت دائمی در استان مربوطه از جمله شرایط اصلی ثبت نام داوطلبان است.
 
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: همرا داشتن تصویر آخرین مدرک تحصیلی، دو قطعه عکس 3 در 4، تمام صفحات شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم ( مخصوص آقایان )، پوشه و ارائه برنامه چهار ساله پیشنهادی الزامی است .
 
گفتنی است، زمان ثبت نام متقاضیان از دوشنبه 22 خردادماه تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 29 خردادماه به مدت یک هفته کاری و اداری خواهد بود و بعد از آن هیچ گونه درخواستی قابل پذیرش نخواهد بود.

انتهای پیام/ن



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.