سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک جوانمرد در جمع ناجوانمردان خلیج

در جمع بازیکنان عربستان یک بازیکن بود که به تنهایی در میانه میدان ایستاد و همچون استرالیایی ها به احترام کشته شدگان حادثه تروریستی لندن یک دقیقه سکوت کرد.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،دیدار استرالیا و عربستان که هفته گذشته در مسابقات مقدماتی جام جهانی برگزار شد با حواشی زیادی همراه بود. حرکت زشت بازیکنان عربستان در عدم رعایت یک دقیقه سکوت پیش از بازی که برای حادثه تروریستی لندن که 2 استرالیایی در آن حاضر بودند باعث سر و صدای زیادی در رسانه های کشورهای مختلف شد. بسیاری از رسانه های خارجی بازیکنان عربستان را مورد تمسخر قرار دادند تا جایی که فدراسیون عربستان مجبور به عذرخواهی بابت حرکت بازیکنان این تیم شد. 
 
اما در جمع بازیکنان عربستان یک بازیکن بود که به تنهایی در میانه میدان ایستاد و همچون استرالیایی ها به احترام کشته شدگان یک دقیقه سکوت کرد. سلمان الفرج هافبک 28 ساله و شماره 7 سعودی ها که انگار تنها بازیکن سعودی بود که جوانمردی را می دانست به احترام استرالیایی ها 1 دقیقه سکوت کرد.
 
 
 
فرج عضو باشگاه الهلال عربستان است که تمام دوران بازی اش را در این تیم بوده است و از سال 2012 نیز به عضویت تیم ملی عربستان درآمده است.
 
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.