سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت کشور افغانستان: عاملان حمله به نمازگزاران در پکتیا مجازات می‌شوند

وزارت کشور افغانستان در واکنش به حمله افراد مسلح ناشناس به نمازگزاران در ولایت پکتیا اعلام کرد: عاملان این رویداد به کیفر اعمال‌شان خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، چند مهاجم مسلح حوالی ساعت ۸:۴۵ شب گذشته در یکی از مساجد شهر گردیز مرکز ولایت پکتیا نمازگزاران را به رگبار گلوله بستند.
 
در این حمله ۳ نمازگزار کشته و ۹ نمازگزار دیگر زخمی شدند.
 
وزارت امور داخله/کشور امروز (شنبه ۲۰ جوزا) با نشرخبرنامه ای گفته است که این وزارت، تیر اندازی دشمنان مردم افغانستان بر نمازگزارن در ولایت پکتیا را به شدت محکوم وتقبیح نموده و در راستای رد یابی و به کیفر رساندن عاملان این رویداد هراس افگنانه از هر گونه تلاش دریغ نخواهد کرد.
 
در خبرنامه آمده:" بربنیاد گزارش پولیس ولایت پکتیا، حوالی ساعت ۸:۴۵ شب گذشته دشمنان دین و مردم افغانستان با تیر اندازی بر نماز گزاران در هنگامی نماز تراویح در یکی از مساجد در مربوطات حوزه دوم امنیتی شهر گردیز، ۳ نمازگزار شهید و ۹ نماز گزار دیگر زخمی شده اند".
 
وزارت امور داخله گفته، هدف قرار دادن افراد ملکی درماه مبارک رمضان نشان دهنده ضعف و ناتوانی جدی دشمنان دین و مردم افغانستان بوده که توان مقابله با نیروهای امنیتی افغانستان را ندارند و عمدآ افراد ملکی را به شیوه های مختلف تروریستی هدف قرار می دهند که یک رویکرد جنایت کارانه ضد انسانی و ضد اسلامی و قابل تقبیح است.
 
وزارت امور داخله تاکید کرده که تروریستان با این رویکرد ضد انسانی و ضد اسلامی نه تنها به اهداف شوم شان نمی رسند بلکه به جز از ذلت چیزی دیگری را در دنیا و آخرت نصیب نخواهند شد.
 
انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.