سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار عبداللهی در مراسم افتتاح خط 7 مترو تهران خبر داد

آمادگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) برای احداث مترو در کشور

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت:در حال حاضر 50 پروژه به بهره‌برداری رسیده و مابقی پروژه‌ها نیز 70 تا 80 درصد پیشرفت داشته که برای آنها 143 هزار میلیارد تومان اعتبار پیش ‌بینی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم افتتاح خط 7 متروی تهران که امروز(شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه این 22 کیلومتر خط مترو باید به صورت ویژه رسانه‌ای شود، اظهار داشت: باید این توانمندی‌ها به گوش همه برسد، چرا که ما با مدیریت جهادی و با وجود تحریم‌های ظالمانه توانستیم این خطوط را افتتاح کنیم.

وی با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از زمان دفاع مقدس تاکنون فعالیت‌های عمرانی زیادی در سطح کشور انجام داده است، افزود: نیاز بود که با توجه به تحریم‌های ظالمانه در خصوص برخی از مسایل تجارب ارزشمند کسب کنیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با بیان اینکه این قرارگاه مجری طرح‌های بزرگ در کشور است، گفت: امروز پیمانکاران زیادی با همکاری بخش خصوصی به اجرای پروژه‌ها می‌پردازند، به گونه‌ای که 200 هزار نفر در این قرارگاه مشغول به کار هستند.

سردار عبداللهی ادامه داد: در بسیاری از مواقع مشاهده می‌کنیم که رسانه‌ها در خصوص پروژه‌های عظیم کشور در حد چند ثانیه صحبت می‌کنند، در حالی که باید در راستای نشان دادن این همه عظمت مستندسازی‌های زیادی انجام شود تا مردم از این کارهای بزرگ اطلاع یابند.

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) 60 پروژه را با 126 هزار میلیارد تومان در این قرارگاه پیش‌بینی کرده بود، تصریح کرد: در حال حاضر 50 پروژه به بهره‌برداری رسیده و مابقی پروژه‌ها نیز  70 تا 80 درصد پیشرفت داشته که برای آنها 143 هزار میلیارد تومان اعتبار پیش ‌بینی شده است.

سردار عبداللهی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 72 درصد از پروژه‌های تونل و مترو را قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) احداث کرده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با تاکید بر اینکه گاهی با بیان برخی مسایل مطرح شده در خصوص مترو ظلم به کسانی می‌شود که در زیرزمین کار می‌کنند، گفت: مردم فقط روی زمین را می‌بینند، در حالی که حفاری مترو کار سخت و دشواری است و نیروهای ما در این خصوص با تمام توان فعالیت می‌کنند.

سردار عبداللهی تاکید کرد: با تمام توان خود آمادگی داریم که اگر تامین مالی شویم سایر پروژه‌های بزرگ مانند مترو را در کشور اجرایی کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.