سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوه موش زائید؛

خرید هایی برای آینده، عکس هایی برای امروز

استقلال تهران با آینده نگری اقدام به خرید بازیکنان جوانی کرد که شاید فوتبال این تیم را تا چند سال تضمین کنند.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه اینکه منصوریان در نقل و انتقالات بیشتر به دنبال ستاره های برخی از تیم های لیگ برتری بود تا به اینجای کار هنوز ستاره ای خواهان حضور در استقلال نشده است.

رفتن ساسان انصاری، ماهینی و بسیاری دیگر از بازیکنان مورد نظر منصوریان در تیم های رقیب حاکی از آن است که مدیران استقلال هنوز موفق به جذب بازیکن مطرحی نشده اند.

استقلالی‌ها طی چند روز گذشته خرید 3 بازیکن جوان را در دستور کار قرار دادند. خرید هایی که شاید خوب باشند اما این خریدها آن طور که باید ضعف های استقلال را نمی پوشاند و از همه مهم تر داغ 6 تایی شدن را در سینه هواداران خنک نمی کند.



در هر صورت قائدی، حیدری و نجفی با عقد قرارداد شاگرد منصوریان شدند اما این همه سر و صدا در نقل و انتقالات و نام بردن از گزینه های جنجالی به جذب 3 جوان کم تجربه ختم شد.

بازیکنانی که جوان هستند و شاید در آینده از بهترین مهره ها شوند اما شرایط فعلی استقلال ایجاب می کرد مدیران این تیم برای از پاک کردن باخت سنگین از ذهن هواداران گزینه هایی را جذب می کردند که کارایی بیشتری برای تیم داشته باشند. 

با این وجود مسئول نقل و انتقالات استقلال با قدرت و گرفتن عکس چنان از خرید های جدید رونمایی می کند که انگار بهترین خرید لیگ برتری را در کارنامه استقلال به ثبت رساندند.

با این تفاسیر بهتر بود مدیران استقلال ابتدا با جذب یک یا دو بازیکن موثر نقل و انتقالات تابستانی خود را استارت می زدند.




خرید های امروز استقلال اگر چه برای برخی از هواداران خوشایند نیست اما اگر با این جوانان در فصل آینده موفقیت استقلال رقم بخورد، منصوریان برگ برنده ای دارد که سرمایه آینده باشگاه خواهد بود.

اما روی دیگر سکه این موضوع است که آیا خرید های بین المللی استقلال این جوانان بودند؟ آیا عکس گرفتن با این جوانان در روز رونمایی آنقدر فخر فروشی می خواهد؟ آن هم جوانانی که از کودکی رویای حضور در استقلال را داشتند؟

با شروع فصل آینده همه جواب ها را خواهیم گرفت اما بهانه ای از منصوریان پذیرفته نخواهد بود.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۴۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
خریدهای ایندتون بپا فاسد نشن :)))