سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

حضورفعالین صنایع دستی فارس در شهرک های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: فعالین صنایع دستی می توانند از پتانسیل شهرک های صنعتی استان فارس استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شاهپور قنبری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: شهرک صنعتی فارس ویژه صنایع دستی و گردشگری است و چون شیراز سابقه گردشگری خوبی دارد و همچنین هنرمندان این شهر توانمندی زیادی در تولید صنایع دستی دارند، احداث این شهرک صنعتی از توجیه اقتصادی برخوردار است.
 
قنبری حمایت از فعالان صنایع دستی را حمایت از تاریخ ،فرهنگ و هنر اصیل بیان کرد و افزود: از حضورو استقرار فعالان صنایع دستی در شهرک و نواحی صنعتی استان حمایت می شود.
 
وی ادامه داد: با توجه به جایگاه استان فارس در صنایع دستی و رسالت شرکت شهرک های صنعتی در تقویت و حمایت از صنایع کوچک،از صنایع دستی که در مقیاس کارگاهی یا صنعتی فعالیت می کنند متناسب با برنامه های موجود در حوزه های آموزشی، تورهای صنعتی و نمایشگاهی و خوشه های کسب و کار حمایت می شود.
 
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با اشاره به راه اندازی خوشه وکنسرسیوم های صادراتی فرش دستباف در استان، تصریح کرد: با فعالیت این خوشه کسب و کار که با حمایت های شرکت شهرک های صنعتی ایجاد شده علاوه بر ارتقای سطح مهارتی و آموزشی ذی نفعان این خوشه و حضور آن ها در نمایشگاه های خارجی و داخلی، اقدامات مناسبی در حوزه بازار و صادرات انجام شده است.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.