سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز تقاضای نقل و انتقال دانشجویان از دانشگاه مبدا

معاون امور دانشجویان داخل وزارت علوم از آغاز تقاضای نقل و انتقال دانشجویان از دانشگاه مبدا خبر داد و گفت: ۹هزار دانشجو تقاضای خود را در سامانه نقل و انتقال دانشجویی سال ۹۶ ثبت کردند که بررسی تقاضا‌ها توسط دانشگاه‌های مبداء آغاز شده است.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالحسن ریاضی معاون دانشجویان داخل وزارت علوم اظهار کرد: با توجه به راه اندازی سامانه سجاد که حدود ۱۰ روز در سامانه اختلال به وجود و شرایط برای دانشجویان امکان مذیر نبود بعد از برطرف کردن مشکلات زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان را تا ۱۰ خرداد تمدید شد.

وی ادامه داد: در دوره گذشته، هیچ انتقالی وجود نداشت، یعنی فقط افراد دارای شرایط خاص می‌توانستند تقاضای میهمانی دائم خود را برای بررسی دانشگاه مبدا و مقصد ارسال کنند.

معاون دانشجویان داخل وزارت علوم تصریح کرد: سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان طوری برنامه ریزی شده بود که از بارگذاری تقاضای افرادی که شرایط خاص نداشته و مستنداتی برای میهمانی ندارند جلوگیری می‌شد.

ریاضی افزود: امیدواریم تا هفته اول تیرماه ۹۶ دانشگاه مبداء و تا پایان تیرماه نیز دانشگاه‌های مقصد به تقاضا‌ها رسیدگی کرده و پاسخگو دانشجوها باشند.
 
وی یادآور شد: در حال حاضر ۹ هزار و ۱۰۰ دانشجوی تقاضای خود را در سامانه نقل و انتقال دانشجویی سال ۹۶ ثبت نام کردند که بررسی تقاضا‌ها توسط دانشگاه‌های مبداء آغاز شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.