سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

شرکت 3 هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی در طرح هجرت

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه هزار دانش آموز این استان سال جاری در طرح هجرت برای مشارکت در نوسازی مدارس شرکت خواهند کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ طرح هجرت3 که از سال گذشته آغاز شده در قالب آماده سازی فضای آموزشی با مشارکت دانش آموزان اجرا می شود.

این طرح با هدف استفاده از نیروی جوان دانش آموزی در تعمیر و تجهیز مدارس، مشارکت آنها در فعالیت های عمرانی و فضاهای آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و افزایش روحیه مسئولیت پذیری به مرحله اجرا در آمده است.

سید بهاء الدین ملک حسینی اظهار داشت: 12 مرکز دارالقرآن برای اجرای برنامه‌های دانش آموزان استان در طرح هجرت فعال خواهند بود. 

وی بیان کرد: 28 پایگاه تخصصی و ورزشی برای اجرای برنامه های اوقات فراغت نیز تجهیز شده است. 

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: طرح هجرت با همکاری سازمان نوسازی مدارس و بسیج دانش‌آموزی استان اجرا می شود. 

ملک‌حسینی هدف اصلی اجرای این طرح را پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در زمینه سازندگی ذکر کرد. 

وی ابراز داشت: دانش آموزان در این طرح در زمینه های زیبا سازی، رنگ آمیزی، دیوار نویسی و تعمیر و تجهیز مدارس در کنار استادکاران حضور خواهند یافت. 

وی اظهار کرد: طرح هجرت به مدت 10 روز در استان برگزار و با اردوی یک روزه پایان می یابد. 

افزون بر 150 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد در 2 هزار و 870مدرسه در 13منطقه آموزشی در سال جاری تحصیل می کردند. 


انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.