سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سران طوایف و ريش سفيدان نقش مهمی درایجاد امنیت وآرامش دارند

فرمانده انتظامی شهرستان زابل گفت: سران طوایف و ریش سفیدان نقش مهمی درایجاد امنیت وآرامش دارند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ غلامرضا نجابت  فرمانده انتظامی زابل در جمع سران طوایف و ریش سفیدان شهرستان زابل گفت: تعامل هدفمند با مردم ، یاریگر پلیس در رسیدن به اهدافش می باشد و پویایی و حیات یک جامعه در گرو تعامل شهروندان است که این امر با همکاری و همیاری بزرگان وریش سفیدان میسر می‌شود.  
 
وی افزود: همکاری سران طوایف وریش سفیدان با نیروی انتظامی در سطح شهر این زمینه را ایجاد خواهد کرد که با دریافت به موقع گزارشات مردمی بتوان زمینه های بروز جرم در محلات را شناسایی و نسبت به رفع آنها قبل از اینکه فرصت وقوع یا انتشار پیدا کنند به نحو موثرتر و با سرعت بیشتری وارد عمل شد.  
 
سرهنگ نجابت در ادامه اظهار داشت: برگزاری چنین نشست هایی موجب ارتقاء امنیت و سلامت اجتماعی شده و در نهایت رضایتمندی مردم و محبوبیت پلیس را بدنبال خواهد داشت.  
 
فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان ضمن تقدیر از تعامل بزرگان وریش سفیدان در اجرای ماموریت های پلیس افزود: تمامی كلانتری ها و پلیسهای تخصصی می بایست از وجود این افراد در محلات به عنوان بازوی قوی و پشتوانه ای محكم مردمی استفاده نمایند.  
 
در پایان از زحمات و همكاری سران طوایف و ریش سفیدان و معتمدین با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.

 
انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.