سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمسخر ترامپ از سوی برد پیت+ تصاویر

"برد پیت" با حضور در یک برنامه کمدی، سیاست‌های "دونالد ترامپ" در زمینه آب و هوایی را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت میرور؛ "برد پیت"، بازیگر هالیوودی، را اغلب به دلیل بازی در فیلم‌های تراژدی و یا اکشن می‌شناسند؛ اما وی این بار سنت‌شکنی کرد و در یک برنامه طنز در نقش یک کارشناس آب و هوایی ظاهر شد.


برد پیت با حضور در برنامه طنز "جیم جفری"، سیاست‌های "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، را در ارتباط با مسائل آب و هوایی و همچنین دستور وی مبنی بر خروج از توافق پاریس مورد انتقاد قرار داد.  

جیم جفری در بخشی از این برنامه کمدی گفت: جهان پس از دستور ترامپ مبنی بر خروج از توافق آب و هوایی پاریس در وضع وخیمی قرار دارد و ما می‌خواستیم این موضوع را پیش از گفتن شب به خیر به شما یک بار دیگر یادآوری کنیم.


وی در ادامه افزود: برای کمک کردن به ما در فهم بهتر تغییرات آب و هوایی و اینکه معنی آن برای کل جهان چیست، از کارشناس آب و هوایی برنامه دعوت می‌کنیم برایمان توضیح دهد.

سپس دوربین به سمت "برد پیت" می‌چرخد که قصد دارد وضع آب و هوا را کارشناسی کند. وی جمله خود را اینگونه آغاز کرد: هوا گرم‌تر خواهد شد، در این منطقه و آن منطقه (به نقشه اشاره می‌کند) همه چیز گرم‌تر می‌شود.

مجری از او می‌پرسد: پیش‌بینی شما درباره آینده چیست؟ و برد پیت پاسخ می‌دهد: آینده‌ای وجود نخواهد داشت!


پیش از این نیز "لئوناردو دی‌کاپریو"، دیگر بازیگر هالیوود، از تصمیم ترامپ برای خروج از توافق آب‌ وهوایی پاریس انتقاد کرده و آن را یک تهدید برای آینده زمین دانسته بود. دی‌کاپریو در این باره اظهار داشت: امروز امکان زندگی بر روی زمین و آینده سیاره ما، با تصمیم غیرمسئولانه رئیس جمهور "دونالد ترامپ" تهدید شد. آینده ما در این سیاره اکنون بیش از هر زمان دیگری در معرض خطر است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.