سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

پیام تسلیت استاندار به مناسبت بازگشت پیکر شهید محمدرضایی

فریدون همتی استاندار قزوین در پیامی بازگشت غرورآفرین پیکر مطهر شهید علی محمدرضایی را تسلیت گفت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ متن کامل پیام استاندار قزوین بدین شرح است:

بسم رب‌الشهداء والصدیقین
 
وَ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ. سَیَهْدیهِمْ وَ یُصْلِحُ بالَهُمْ. وَ یُدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ.
صبر و پایداری فرزندان مقاوم سرزمین ایران اسلامی، گواه ایثار و استقامت ملتی است که رشادت و از خودگذشتگی را از امام شهیدان، حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و سفیر آزادگان، حضرت زینب کبری (س) آموختند.
 
و امروزه عزت و سربلندی ایران اسلامی، مرهون مجاهدت‌ها و ایثار عزیزانی است که جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و برای فراهم شدن امنیت و آسایش پایدار، سر از پا نمی شناسند تا ملت بزرگوارشان در همه ی جوانب و ابعاد از نعمات بزرگ الهی برخوردار شوند.
 
اینجانب، بازگشت غرور آفرین و افتخار آمیز پیکر مطهر و جاودانه ی رزمنده ی دلاور اسلام، جانباز شهید، علی محمدرضایی را پس از سی و یک سال فراق، به ملت شریف و انقلابی استان قزوین بویژه مردم غیور و شهید پرور خطه شال، والدین صبور و متعهدشان تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند بزرگ برای بازماندگان آن عزیز سفر کرده آرزوی به روزی و سلامت دارم.
 
باشد که با بازگشت جاودانه ی فرزند دوم خانواده، پاسدار سرافراز اسلام، حاج حمید محمدرضایی که در حراست از حرم اهل بیت علیهم السلام و در نبرد با گروهک تروریستی داعش و حامیان آنها مفقودالاثر می باشد؛ شاهد آرامش دوباره ی این خانواده ی مومن، صبور و مقاوم باشیم.
 
فریدون همتی
استاندار قزوین
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.