سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالقانی: بختیاری مدیرعامل استقلال خوزستان می شود

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: انتخاب سرمربی تیم های ملی امید و جوانان در دستور کار نشست آتی هیئت رئیسه قرار ندارد اما شاید در این مورد هم تصمیم گیری کنیم.

عبدالکاظم طالقانی در گفت و گو با خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درمورد واگذاری باشگاه استقلال خوزستان به اداره کل ورزش و جوانان این استان گفت: مالکیت باشگاه استقلال خوزستان از سوی مدیریت گروه ملی به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واگذار شد. البته بخشی از مباحث حقوقی این انتقال باقی مانده است که قرار است در روزهای آتی انجام شود. پس از انتخاب عبدالله ویسی برای سرمربی گری استقلال خوزستان، احتمال دارد فاضل بختیاری هم به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شود. 

وی درباره اینکه آیا قرار است در نشست 21 خرداد اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم های ملی جوانان و امید ایران انتخاب شوند یا خیر، تصریح کرد: این موضوع در دستور کار نشست اعضای هیئت رئیسه نیست اما با توجه به سرعت در انتخاب سرمربیان این 2 تیم احتمال دارد در نشست آتی درباره آن بحث کنیم. 
 
وی افزود: یکی از مهم ترین مباحث نشست آتی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به برگزاری دیدار ایران و ازبکستان بازمی گردد. در کنار این امر تصمیم گیری درمورد زمان قطعی آغاز رقابت های لیگ برتر و لیگ دسته اول جزء محورهای مهم نشست است.  
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.