سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

حملات تروریستی مزدوران استکبار جهانی موجب انسجام ملت ایران

امام جمعه مهاباد با محکوم کردن حوادث تروریستی تهران، از مردم خواست با حفظ وحدت، دیگر توطئه های شوم استکبار جهانی و مزدوران آن در منطقه را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،خطیب نماز جمعه مهاباد حمله وحشیانه و ناجوانمردانه گروهک تکفیری ـ تروریستی داعش به دو نقطه در تهران را به شدت محکوم کرد و گفت: هدف اصلی دشمنان ایجاد تفرقه بین مسلمانان است اما باید هوشیار باشیم و فریب دسیسه های آنان را نخوریم.

ماموستا ملا قادر سهرابی تفرقه را بزرگترین آفت امت اسلام عنوان و تصریح کرد: در این برهه ی حساس همه باید با وحدت، همبستگی، محبت و اخوت، از کشور در مقابل فتنه ها و آسیب ها دفاع کنند.

وی افزود: همچنانکه تاکنون تمام توطئه ها با همدلی و یکرنگی آحاد مردم خنثی شده، ازین پس نیز چنین خواهد بود و همه برای حفاظت از کشور و امنیت موجود آماده و جانفدا هستیم.

ماموستا سهرابی در بخش دیگری از خطبه های نماز، با بیان برکات و فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: عبادت، احسان و انفاق بویژه در دهه آخر ماه مباک رمضان، معادل هزار ماه ارزش و اهمیت دارد.

قبل از خطبه های نماز، ماموستا محمود فتاحی مدیرعامل انجمن نابینایان مهاباد گفت: بیش از 50 نابینا درمهاباد منتظر دریافت کمک های مردم نوعدوست و تشکل های مردم نهاد هستند.

وی از خیرین و جامعه پزشکی خواست بیش از پیش از نابینایان حمایت کنند.

انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.