سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

تخصیص 20 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان بهزیستی

20 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان بهزیستی فارس اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مرتضی موسوی مدیرکل بهزیستی فارس گفت: علاوه بر این به هر کارفرمایی که زمینه اشتغال یک مددجوی تحت پوشش را فراهم کند15 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود و سهم بیمه کارفرما را که ماهانه 250 هزار تومان است به مدت هفت سال بهزیستی پرداخت می کند.

موسوی افزود: پارسال 17 میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان استان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در استان فارس بیش از 103 هزار نفر معلول تحت پوشش هستند و 13 هزار و 500 خانواده نیازمند با جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر تحت پوشش هستند.

موسوی بیان کرد: شش هزار و 700 سالمند و بیمار روانی تحت پوشش این اداره هستند که در112 مرکز شبانه روزی توانبخشی خدمات می گیرند.

وی اظهار داشت: رویکرد دولت توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی است و در سال 96 و طبق برنامه ششم توسعه پرداخت مستمری بگیران تحت پوشش این اداره به سه برابر افزایش پیدا کرده است.

موسوی گفت: تا پایان شهریور ماه افرادی که شرایط تحت پوشش بودن دارند و از طرف کمسیون پزشکی تائید شده باشند تحت پوشش قرار می گیرند.

وی افزود: برای اولین بار خط فقر تعریف شده که طبق آن خانواده هایی که درآمد زیر 700 هزار تومان در ماه دارند می توانند در سامانه ثبت نام کنند و پس از راستی آزمایی بهزیستی از محل هدف مندی یارانه ها تحت پوشش قرار می گیرند.

مدیرکل بهزیستی کازرون نیز گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی در آینده نزدیک در 10 شهرستان بالای 50 هزار نفر در استان فارس از جمله کازرون اورژانس اجتماعی راه اندازی خواهد شد.
انتهای پیام/ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.