سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اهدای کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان در کازرون

۱۵ نوعروس و پنج نفر از پسران تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کازرون از کمک هزینه خرید جهیزیه بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پرویز شفیعی، مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون گفت: ۱۵ نوعروس و پنج نفر از پسران تحت حمایت کمیته امداد شهرستان کازرون از کمک هزینه خرید جهیزیه به مبلغ ۴۲۵ میلیون ریال بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: پارسال ۱۸۶ نوعروس و ۱۰۱ نفر از پسران از کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج بهره‌مند شدند و هفت میلیارد و ۸۶۶ میلیون ریال برای امور مربوط به ازدواج جوانان هزینه شده است.
 
مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون ادامه داد: اعطای کمک هزینه ازدواج در قالب تامین جهیزیه برای دختران تحت حمایت، هدیه ازدواج پسران مددجو و همچنین کمک به ازدواج مجدد بانوان تحت حمایت انجام می‌شود.
 
پرویز شفیعی افزود: هم اکنون ۱۶۰ نفر در نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج قرار دارند که برای تامین آن بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
 
وی اضافه کرد: طرح کوثر یکی از طرح‌های کمیته امداد است که خیران می‌توانند با مشارکت در این طرح نسبت به تهیه جهیزیه نوعروسان به صورت نقدی یا خرید کالا اقدام کنند.
 
 
مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون بیان کرد: نیک اندیشان پارسال در قالب طرح کوثر ۴۴۸ میلیون و ۷۶ هزار ریال به نیازمندان کمک کردند که به وسیله همین کمک‌ها ۱۱ نوعروس به خانه بخت رفتند.  

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.